Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Ezeket a számokat hozta az Álarcos énekes legújabb évada

Ezeket a számokat hozta az Álarcos énekes legújabb évada

Ezeket a számokat hozta az Álarcos énekes legújabb évada
Fotó: RTL Magyarország

Az RTL Magyarország által kiadott közleményből kiderült, hogy milliós nézettséggel búcsúzott az Álarcos énekes.

Az idei év eddigi legmagasabb főműsoridős közönségarányával vitte az októbert az RTL Klub 18-49-ben és szintén 2021. eddigi legjobb hónapját zárta az RTL Magyarország is ugyanebben a célcsoportban és idősávban – írja az RTL Magyarország a hivatalos közleményében

A cikk a videó után folytatódik

Kimagasló, 17,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte az októbert az RTL Klub a fő célcsoportban: legutóbb 2019 novemberében volt ennél jobb eredménye a csatornának. Szintén az idei év eddigi legjobb eredményével zárta az elmúlt hónapot az RTL Magyarország: a nyolc csatorna 27,7%-os SHR-t, míg a fő versenytárs 14 adóból álló portfóliója 26%-os közönségarányt ért el főműsoridőben, 18-49-ben.

A remek nézettségi eredményeknek is köszönhetően októberben átrendeződött a toplista is: az X-Faktor adásai a fő célcsoportban a nézettségi toplista első négy helyére, míg teljes lakosságban az első és második helyre repítették a jubileumi, tizedik évadát ünneplő showműsort. A 4+-os toplista 11. helyén az RTL Klubon október 13-án megtartott választási vitaműsor szerepel.

Októberben a Film+ lett a legnézettebb filmes kábelcsatorna főműsoridőben és itt volt látható a hónap legnézettebb kábeles tartalma is: a Meg – Az őscápa október 30-án 7,1% SHR-t ért el a 18-49 évesek körében.

Ami pedig a hónap utolsó hetét illeti: az X-Faktor és a Nyerő páros továbbra is tarol. A fő célcsoportban az X-Faktor szombati adása 32,1%-os SHR-rel, 4+-ban 1 millió 40 ezer nézővel a hét abszolút nyertese. A tehetségkutató show az online térben is kiemelkedő számokat produkál: október utolsó hetében 852 ezer, az évad indulása óta pedig több mint 2,8 millió videóindítást hoztak a műsorhoz kapcsolódó shortformok.

A Nyerő páros múlt hét minden napján leverte versenytársait és átlagosan 22,5%-os közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében. A műsor online is kilőtt: a múlt heti teljes adások videóindításainak száma már meghaladta a 820 ezret, összességében pedig a 4. évad már 1,5 millió felett jár.

November elsején véget ért az Álarcos énekes. A világ legőrültebb showműsorának harmadik hazai évada átlagosan 16,9%-os közönségaránnyal futott a fő célcsoportban, míg a teljes lakosságból átlagosan 724 ezer néző várta, hogy kit rejtenek a szemkápráztató maszkok.

A műsor a 4-14 éves gyerekek és a 30-39 évesek körében volt a legnézettebb: ezeken a célcsoporton átlagosan 22,7 és 19,8-os SHR-t ért el az Álarcos énekes. A harmadik széria legnézettebb epizódja a finálé volt, ami 23,5% SHR-t hozott a fő célcsoportban és több mint 1 millió nézőt a teljes lakosságban, ezzel nézettségben utolérve a 2. évad döntőjét is. Az Álarcos énekes 3. évada online 1,8 millió shortform videóindítást generált.