Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
363,53 Ft
Euró
389,66 Ft
Font
455,80 Ft
Bitcoin
57,368 $

Alaposan kibabrál kisebb hirdetőivel a Twitter

Ennyire nem megy jól a Twitter Blue Elons Musk közösségi oldalán?

Fotó: unsplash
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő
TÉMÁK

A havi ezer dollárnál kevesebbet hirdető üzleti fiókoknak kötelező lesz előfizetniük a Twitter Blue szolgáltatásra, hogy továbbra is futtathassák reklámaikat a közösségi oldalon – számolt be róla a Cybernews.

A Twitter Blue már így is óriási port kavart, ez biztosítja ugyanis azt a kis pipát, ami alapján ellenőrzött oldalnak tekinthető egy fiók. Ugyanakkor a kisebb hirdetők így teljesen ellehetetlenülnek, hiszen maga a szolgáltatás tarifája is ezer dollár havonta. Soron kívül Kétmilliós kárt okozott egy 16 éves fiatal a Határ úti metróállomásnál

A csalókat akarják visszaszorítani

A Twitter már tájékoztatta a hirdetőket arról, hogy péntektől ezeknek a fiókoknak rendelkezniük kell a jelöléssel ahhoz, hogy továbbra is hirdethessenek a közösségi oldalon. Ezért cserébe nagyobb elérést és több tartalomkészítési lehetőséget ajánlanak.

A változás „összhangban van a Twitter szélesebb körű verifikációs stratégiájával” – írta a cég a hirdetőknek szóló üzenetben, amelyet Matt Navarra közösségi média tanácsadó osztott meg.

Mint közölték, az új megközelítés célja a csalásra szakosodott fiókok és botok teljes visszaszorítása azáltal, hogy a hirdetőket valódi személyként vagy vállalkozásként ellenőrzi a Twitter.

Szentkirályi Alexandra: „Egy újabb be nem tartott ígéret Karácsonytól”

A Fidesz főpolgármesteri jelöltje nagyon aktív a kampányában, melynek ideje alatt Karácsony Gergely hiányosságaira hívja fel a figyelmet.