Alaposan kibabrál kisebb hirdetőivel a Twitter
Ennyire nem megy jól a Twitter Blue Elons Musk közösségi oldalán?
A havi ezer dollárnál kevesebbet hirdető üzleti fiókoknak kötelező lesz előfizetniük a Twitter Blue szolgáltatásra, hogy továbbra is futtathassák reklámaikat a közösségi oldalon – számolt be róla a Cybernews.
A Twitter Blue már így is óriási port kavart, ez biztosítja ugyanis azt a kis pipát, ami alapján ellenőrzött oldalnak tekinthető egy fiók. Ugyanakkor a kisebb hirdetők így teljesen ellehetetlenülnek, hiszen maga a szolgáltatás tarifája is ezer dollár havonta.
A csalókat akarják visszaszorítani
A Twitter már tájékoztatta a hirdetőket arról, hogy péntektől ezeknek a fiókoknak rendelkezniük kell a jelöléssel ahhoz, hogy továbbra is hirdethessenek a közösségi oldalon. Ezért cserébe nagyobb elérést és több tartalomkészítési lehetőséget ajánlanak.
A változás „összhangban van a Twitter szélesebb körű verifikációs stratégiájával” – írta a cég a hirdetőknek szóló üzenetben, amelyet Matt Navarra közösségi média tanácsadó osztott meg.
Mint közölték, az új megközelítés célja a csalásra szakosodott fiókok és botok teljes visszaszorítása azáltal, hogy a hirdetőket valódi személyként vagy vállalkozásként ellenőrzi a Twitter.