Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
371,94 Ft
Euró
395,07 Ft
Font
462,34 Ft
Bitcoin
62,872 $

A The Last of Us 2 alkotója is megosztotta véleményét a PS5-ről

Kétségkívül a generációváltás előtti legjobb játékot tette le a Naughty Dog stúdió az asztalra a The Last of Us második részével, amelyet next-genre is portolniuk kell majd.

Smart

Kulcsár Péter

Szerkesztő

Kétségkívül a generációváltás előtti legjobb játékot tette le a Naughty Dog stúdió az asztalra a The Last of Us második részével, amelyet next-genre is portolniuk kell majd.

Bár eléggé ellentmondásosra sikerült a túlélő játék legújabb epizódja, az egészen biztos, hogy grafikai és történetmesélési szempontból az egyik legkomplexebb game-et alkották meg a Naughty Dog fejlesztői. Soron kívül Terrorelhárítási Központ: a TEK a magyar emberek biztonságát garantálja

Neil Druckmann, a cég vezetője nemrég a Talking Games With Reggie and Harold podcastben beszélt az Nintendo America ex-elnökével, Reggie Fils-Aime-mel a játékról és a next-gen konzollal kapcsolatos terveikről.

https://liner.hu/vajon-mikor-tudhatjuk-meg-a-ps5-arat/

A játékfejlesztésről Druckmann azt gondolja, a PlayStation 5 megvalósítás terén jelentős módon segítheti a programozókat:

„Mindegyik generációnál érezhetőek a visszaszorítások. Mindig sorozatos akadályokba ütközöl, miközben kiskapukat keresel, hogy megtaláld a CPU és a merevlemez gyorsaságának arany középútját.”

A game-ek egyik legfontosabb feladata elrejteni a különböző assetek és textúrák betöltését a játékosok elől, miközben bejárják az adott terepet. Erre azért van szükség, hogy ne kelljen várakozni és a játékélmény gördülékeny maradjon – a Final Fantasy 7 Remake-en kívül a The Last of Us 2 is éppen erre a technológiára épül.

A PlayStation 5-tel azonban megszűnhetnek a kompromisszumos megoldások, ugyanis a benne szunnyadó SSD-vel eszméletlen sebességek elérésére lehetnek képesek a fejlesztők, elég csak a Ratchet and Clank: Rift Apart gameplay-re gondolni, amelyben a dimenziók közötti ugrálás közben zéró töltőképernyőt láthattunk.

„A mi részünkről rengeteget dolgozunk azon, hogy a játék kezdete után soha ne lássunk egyetlen töltőképernyőt sem. Annyi munka folyik a színfalak mögött a pályák dizájnja kapcsán, hogy láthatatlanok maradnak a játékosok előtt – erre a jövőben már nem lesz szükségünk.”

tette hozzá Druckmann.
https://liner.hu/vegre-nyomon-kovethetjuk-ps4-en-is-a-jatekidonket/

Az amerikai cég vezetője nagyon kíváncsi arra, mit tud majd kihozni a Naughty Dog a PS5-ből:

„Az új generációk érkezésénél mindig két dologra szükséges odafigyelnünk. Egyrészt új technológiát kell építenünk a hardverre, ami önmagában egy nehéz feladat. Másrészt érzed a megkönnyebbülést, hogy végre ismét nagyobb szabadságot kaptunk mindenféle megkötések nélkül. Az SSD miatt vagyunk a legizgatottabbak, ami eltüntetheti a töltési időket.”