A The Last of Us 2 alkotója is megosztotta véleményét a PS5-ről
Kétségkívül a generációváltás előtti legjobb játékot tette le a Naughty Dog stúdió az asztalra a The Last of Us második részével, amelyet next-genre is portolniuk kell majd.
Kétségkívül a generációváltás előtti legjobb játékot tette le a Naughty Dog stúdió az asztalra a The Last of Us második részével, amelyet next-genre is portolniuk kell majd.
Bár eléggé ellentmondásosra sikerült a túlélő játék legújabb epizódja, az egészen biztos, hogy grafikai és történetmesélési szempontból az egyik legkomplexebb game-et alkották meg a Naughty Dog fejlesztői.
Neil Druckmann, a cég vezetője nemrég a Talking Games With Reggie and Harold podcastben beszélt az Nintendo America ex-elnökével, Reggie Fils-Aime-mel a játékról és a next-gen konzollal kapcsolatos terveikről.
A játékfejlesztésről Druckmann azt gondolja, a PlayStation 5 megvalósítás terén jelentős módon segítheti a programozókat:
A game-ek egyik legfontosabb feladata elrejteni a különböző assetek és textúrák betöltését a játékosok elől, miközben bejárják az adott terepet. Erre azért van szükség, hogy ne kelljen várakozni és a játékélmény gördülékeny maradjon – a Final Fantasy 7 Remake-en kívül a The Last of Us 2 is éppen erre a technológiára épül.
A PlayStation 5-tel azonban megszűnhetnek a kompromisszumos megoldások, ugyanis a benne szunnyadó SSD-vel eszméletlen sebességek elérésére lehetnek képesek a fejlesztők, elég csak a Ratchet and Clank: Rift Apart gameplay-re gondolni, amelyben a dimenziók közötti ugrálás közben zéró töltőképernyőt láthattunk.
Az amerikai cég vezetője nagyon kíváncsi arra, mit tud majd kihozni a Naughty Dog a PS5-ből: