A Microsoft minden második hónapban exkluzív címeket tervez kiadni Series X-re
A redmondiak kétségkívül a next-gen adta lehetőségekre fókuszálnak az érkező konzollal.
A redmondiak kétségkívül a next-gen adta lehetőségekre fókuszálnak az érkező konzollal.
A PS5 bemutatója után sokaknak tátva maradt a szájuk a sok exkluzív game-től, azonban minden jel arra utal, hogy a Microsoft hasonló utakon szeretne járni, mint az ősrégi vetélytársuk.
A Beyond3D portálon korábban folytatott beszélgetésben a Microsoft Insider egyik fejese úgy fogalmazott a Series X kapcsán, hogy a vállalat a gaming Netflixévé akar válni, amelynek első lépéseként a vadonatúj konzolt az előfizetői szolgáltatások felé terelhetik majd.
A szakember úgy nyilatkozott, hogy a first-party Xbox Game Studios tervei szerint minden második hónapban exkluzív tartalommal állhatnak elő, ezáltal egy sokkal stabilabb gamerbázist teremthetnek meg maguk körül. Az előzetes koncepció alapján az elkövetkező két évben maximálisan az AAA játékok fejlesztésére és kiadására fognak összpontosítani.
A szakember hozzátette, egyértelműen látszik, hogy a Sony szinte legyőzhetetlen lesz a konzolpiacon, ezért a Microsoftnak egy újabb rést kell találni, ahová úgymond „beékelheti” a Series X-et. Szakértők egyöntetűen azt feltételezik, hogy a Nintendót célozhatják meg, akik a Switch hordozható táblagépkonzollal tökéletesen pozicionálták magukat a játékiparban.
Tudjuk, hogy a Series X papíron szinte rommá veri teljesítményben a PS5-öt, mégis az exkluzív címek játszhatják a kulcsszerepet a jövőben. A redmondiak számára az egyetlen kiút valóban az lenne, ha továbbra is kitartanának a fantasztikus ajánlatnak számító Game Pass mellett, valamint az eltúlzott marketing helyett inkább az IP-k készítésére koncentrálnának.
Kapcsolódó hír: