Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Az idei Super Bowl egyvalamiben biztosan más lesz, és ez valakinek fájni fog

Az idei Super Bowl egyvalamiben biztosan más lesz, és ez valakinek fájni fog

Az idei Super Bowl egyvalamiben biztosan más lesz, és ez valakinek fájni fog

A koronavírus-járvány miatt számos ágazat került nehéz helyzetbe, és már a legnagyobbak sem engedhetik meg maguknak, hogy hatalmas pénzt adjanak ki hirdetésekre.

A Super Bowl híres arról, hogy az amerikaifutball-döntő ideje alatt értékesítik a legdrágábban a reklámidőt, ami idén 30 másodpercenként 5.5 millió dollárt, vagyis nagyjából 1.5 milliárd forintot jelent.

A cikk a videó után folytatódik

Ezt az összeget pedig biztosan nem fogja kiadni sem a Coca-Cola, sem a Budweiser, de visszakozott a dologtól többek között az Audi és a Hyundai is.

Az idén világszinten 2200 embert elküldő Coca Cola közleményben jelezte, hogy idén nem lesznek ott a hirdetők között, ugyanis ezekben az időkben biztosra kell menniük, hogy a fontos dolgokba fektetnek pénzt és energiát, az aranyárban mért reklámidő pedig jellemzően nem tartozik ezek közé.

A Budweiser távolmaradása azért lesz nagyon különleges, mert 37 év után most fordul elő először, hogy a híres sörgyártó nem adja le erre az alkalomra készített reklámját a CBS csatornáján.