Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Virtuálisan vett részt az ifjú pár az esküvőn, miután törölték a járatukat

Virtuálisan vett részt az ifjú pár az esküvőn, miután törölték a járatukat

Virtuálisan vett részt az ifjú pár az esküvőn, miután törölték a járatukat
Northfoto

Egy indiai pár, Medha Ksheerasagar és Sangama Das – mindketten szoftvermérnökök – kénytelenek voltak saját esküvői fogadásukat online követni, miután az IndiGo légitársaság törölte a Bhubaneswarból Hubballiba tartó járatukat.

A Times of India beszámolója szerint a pár november 23-án házasodott össze, és december 3-án tartották volna nagyszabású fogadásukat a Gujarat Bhavanban, ám a repülőjárat előbb folyamatosan késésben volt, majd végül teljesen törölték.

A cikk a videó után folytatódik

A menyasszony édesapja, Anil Kumar így nyilatkozott a lapnak: „A járat egész nap folyamatosan késésként volt feltüntetve. Csak este 6 és 8 óra között jelentették be végül, hogy törölték.” A család végül úgy oldotta meg a helyzetet, hogy a helyszínen egy nagy kivetítőt állítottak fel, így a pár virtuálisan tudott kapcsolatba lépni a vendégekkel, miközben otthon ünneplő ruhába öltözve követték az eseményeket. „Ha az IndiGo korábban tájékoztatott volna, más megoldást találhattunk volna. Mivel nem adtak időben információt, a fogadást online kellett megtartani.”

Az eset nem egyedi: a Reuters szerint december 6-án az IndiGo – India legnagyobb fapados légitársasága – 385 járatot törölt, egy nappal korábban pedig több mint 1000 járatot. A vállalat a New York Timesnak azt nyilatkozta, hogy „a sok előre nem látható működési kihívás”, köztük az időjárási tényezők, technikai problémák és az új szabályok, amelyek hosszabb pihenőidőt írnak elő a pilótáknak és a személyzetnek, okozták a fennakadásokat.

A Federation of Indian Pilots azonban vitatta ezt az érvelést, és közleményében hangsúlyozta: „Minden más légitársaság megfelelően biztosította a pilóták létszámát, és nagyrészt nem érintette őket a szabályozás. A törlések IndiGo hosszú ideje tartó, szokatlanul szűkös munkaerő-stratégiájának közvetlen következményei.” – idézi a People.

Az IndiGo december 6-án közösségi médiában reagált a válságra. „Jelentős számú járatot töröltünk, és tegnap valamivel több mint 700 járatot üzemeltettünk, amelyek 113 célállomást kötöttek össze. A fő cél az volt, hogy újraindítsuk a hálózatot, a rendszereket és a beosztásokat, hogy ma már több járatot, nagyobb stabilitást kínáljunk, és vannak korai jelei a javulásnak. Bár tudjuk, hogy hosszú út áll előttünk, elkötelezettek vagyunk abban, hogy visszaszerezzük ügyfeleink bizalmát. Még egyszer elnézést kérünk.”