Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Battlefield 6: a legégetőbb hibák, amiket a megjelenés előtt javítani kell

Battlefield 6: a legégetőbb hibák, amiket a megjelenés előtt javítani kell

Battlefield 6: a legégetőbb hibák, amiket a megjelenés előtt javítani kell
X/Battlefield

Ahogy az egy nyílt bétateszt esetében elvárható, a Battlefield 6 nemcsak a játékmechanikát, de a szerverek és a technikai infrastruktúra terhelhetőségét is próbára tette.

A Game Rant szerint a játék bétája több szempontból sikeres volt, ugyanakkor a stabilitás, teljesítmény és egyensúly terén még jelentős problémák maradtak, amelyeket a megjelenés előtt mindenképpen kezelni kell.

A cikk a videó után folytatódik

A hivatalos kiadás októberre van ütemezve, így már csak néhány hét van hátra a végleges verzióig, és a fejlesztők nem hagyhatják figyelmen kívül a felmerült hibákat. A legnagyobb port kavart hiba a játékosok által „szuper lövedéknek” nevezett jelenség volt, amely során a játékosok szinte azonnal elhaláloztak egyetlen lövéstől, még akkor is, ha a sebzésnapló több találatot is mutatott. „Végül kiderült, hogy a probléma inkább a kliens és a szerver közötti szinkronizációs problémával volt kapcsolatos, de a DICE megerősítette, a játékosok segítségével keményen dolgozik a probléma azonosításán.”

A problémák sora ezzel nem ért véget. Számos játékos tapasztalt láthatatlan ellenségeket, fegyvereket és járműveket, amik jelentősen rontották a nagy léptékű összecsapások versenyképességét. Bár ideiglenes megoldásként a játék újraindítása segíthet, a hosszú távú stabilitás érdekében tartós javításra van szükség. Emellett a Discord és NVIDIA overlay-ekkel való ütközések miatt a Battlefield 6 vizuálisan is zavaró lehet, nem beszélve az esetenként előforduló összeomlásokról.

A technikai problémák listája a második bétahétvégén tovább bővült, amikor a NVIDIA DLSS és DLAA támogatás ideiglenesen eltűnt, így a PC-s játékosok nem tudták kihasználni a feljavított grafikai beállításokat. A matchmaking hibák is jelentős gondot okoztak, sokan nem tudtak csatlakozni a lobbikhoz. A Game Rant szerint EA javasolta a kliens frissítését és az EA app „Repair” funkciójának használatát, de a végleges verziónak már önmagában is működnie kellene, extra beavatkozás nélkül.

Nem hagyhatók figyelmen kívül a játék új anti-cheat rendszere, a Javelin okozta konfliktusok sem, amiket a Riot Vanguard-ral, a Valorant anti-cheat rendszerével ütköztek, blokkolva a játékosokat a bétatesztben, ha a Valorant futott. További problémák között szerepeltek a betöltőképernyőn történő összeomlások, DirectX hibák, input lag és UI panaszok. A legfontosabb hibák, amelyeket a fejlesztőknek mindenképpen orvosolniuk kell: az instakill glitch, a láthatatlan elemek problémája, valamint a DLSS és DLAA támogatás hiánya a PC-s játékosok számára.