Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Akár 70 százalékos kedvezményekkel várja vásárlóit az első Príma élelmiszer-outlet Budapesten

Akár 70 százalékos kedvezményekkel várja vásárlóit az első Príma élelmiszer-outlet Budapesten

Akár 70 százalékos kedvezményekkel várja vásárlóit az első Príma élelmiszer-outlet Budapesten
Shutterstock

A hazai élelmiszer-kiskereskedelem történetében mérföldkőhöz érkeztünk, ugyanis a Vörösvár Kft., a Breier Csoport tagjaként működő, több mint három évtizedes múltra visszatekintő vállalat megnyitotta az első PRÍMA élelmiszer-outlet üzletet Magyarországon.

A társaság közleménye szerint az új típusú boltban a vásárlók akár 70 százalékos kedvezménnyel juthatnak hozzá különféle termékekhez.

A cikk a videó után folytatódik

A különleges koncepcióval működő bolt a budapesti Récsei Centerben kapott helyet, ahol egy teljes körűen felújított, 100 négyzetmétert meghaladó alapterületű üzlettérben várják az érdeklődőket. A kínálat kifejezetten olyan árucikkekre fókuszál, amiket vagy a szortiment átalakítása miatt vezetnek ki, vagy túlkészletezettek, esetleg csomagolási sérüléssel rendelkeznek, netán közeleg a lejárati idejük, ugyanakkor „minőségük azonban változatlanul kiváló” – hangsúlyozta a Vörösvár Kft. az MTI-nek eljuttatott tájékoztatásában.

A bolt nyitóhetében több mint 5000 különféle árucikk közül válogathatnak a látogatók, a kínálatban megtalálhatók többek között tészták, konzervek, édességek, alkoholos és alkoholmentes italok, vegyi áruk, valamint friss termékek is, mind outlet árakon. A vásárlók számára a cég online is elérhetővé tette az aktuális kínálatot, így az érdeklődők már előre tájékozódhatnak a választékról a weboldalon keresztül.

A Vörösvár Kft. a hazai kiskereskedelmi szektor stabil szereplője, hiszen már 1992 óta üzemeltet CBA és PRÍMA üzleteket Budapesten és környékén. A nyilvánosan elérhető cégadatok alapján a vállalat 2024-ben is erőteljes pénzügyi teljesítményt mutatott fel: nettó árbevétele meghaladta a 23 milliárd forintot, szemben az egy évvel korábbi 21,7 milliárd forintos adattal. A társaság adózott eredménye 846 millió forintot tett ki, amely csupán 10 millió forinttal marad el a 2023-as értéktől (856 millió forint).

A Príma outlet üzlet létrejötte nem csupán új vásárlási lehetőséget kínál a fogyasztók számára, hanem hozzájárulhat az élelmiszer-pazarlás csökkentéséhez is azáltal, hogy a boltok polcairól lekerülő, de még kiváló minőségű termékek nem a hulladékban, hanem a vásárlók kosarában végzik.

Liner/MTI