Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Furcsa dolog történt a Wizz Airnél, rögtön reagált a légitársaság

Furcsa dolog történt a Wizz Airnél, rögtön reagált a légitársaság

Furcsa dolog történt a Wizz Airnél, rögtön reagált a légitársaság
Unsplash/Sevcan Alkan

Az üzenet kapcsán arra kéri a légitársaság az ügyfeleket, azt hagyják figyelmen kívül.

Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki emailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást – közölte a légitársaság hétfőn az MTI-vel. A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.

A cikk a videó után folytatódik

„Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban” – írták.

A cég felhívta a figyelmet arra, hogy a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával.

A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér – áll a közleményben.

MTI