Mostantól csak digitális formában kapható a Playboy
A koronavírus egy újabb neves áldozatot szedett. A korábban szebb napokat is megélt nyuszis magazint többé már nem nyomtatják papírra.
Az ikonikus férfimagazin bejelentette, hogy a következő, tavaszi száma lesz az utolsó nyomtatott kiadás, ami még kikerül az amerikai piacra.
Aligha a vírus az egyetlen ok, amiért a változtatás mellett döntöttek. Kohn hozzátette, hogy a Playboy az előző években fokozatosan állt át a digitális tartalomgyártási stratégiára. Többek között a közösségi médiában is erősítették jelenlétüket – az eredeti, nyomtatott tartalmaikat az interneten keresztül kezdték el megjelentetni.
Az még egyelőre tisztázatlan, hogy az Egyesült Államokon kívül befejezi-e a Playboy az újságok nyomtatott formájának kiadását, de megkerestük az illetéseket ezzel a kérdéssel kapcsolatban, így később választ fogunk kapni erre is.
A digitális korszak a férfimagazinra komoly nyomást gyakorolt, a közelmúltban többféle kísérletezés zajlott a tartalom terén.
2015-ben a cég azzal rukkolt elő, hogy eltakarta a modellek idomait – ezzel akarták az ún. „millennial” (2000-es években született) korosztályt elcsábítani. A legelső, meztelenséget nélkülöző kiadványuk kinézete erősen hajazott a Snapchatre, azonban hamar abba is hagyták ezek a tartalmakat, mivel több olvasót veszítettek, mint amennyit szereztek.
2017-ben Hugh Hefner fia, Cooper Hefner bejelentette, hogy visszatér a pucér tartalom a Playboy hasábjaira.