Már a Facebookkal is lehet pénzt keresni, ez a módja
Jó hír a tartalomgyártóknak: már a történetekkel is lehet bevételt szerezni, és ebben nincsenek is minimum elvárások.
Monetizációs programot indít a Facebook, mellyel a tartalomgyártók pénzt kereshetnek a Történeteik (Stories) nézettsége után – derül ki az erről szóló beszámolóból. Kifejtik: az új lehetőség valamennyi tartalomgyártó számára hozzáférhető a világban, aki tagja a Facebook Content Monetization programnak.
A lehetőséggel úgy lehet pénzt keresni, hogy közben nem is kell feltétlenül változtatni a történetek megosztásának gyakorlatán. Ha pl. a tartalomgyártó receptvideókat vagy Reeleket készít, megoszthat egy részletet abból a Történetben, de a napi dolgait is megoszthatja így, gyakorlatilag mini-vlog módjára, a nézettség után pedig jön a bevétel – részletezik.
A Meta szóvivője szerint a kifizetések a tartalom „teljesítményéhez” igazodnak, és nincs is egy megjelölt szint, amit el kéne érni nézettség terén, hogy fizetni kezdjen a cég – írta meg a HVG a TechCrunch cikke alapján.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy nagy újítások jönnek a TikTokon, amiknek a szülők örülni fognak, a fiatalok kevésbé. A beszámoló alapján az egyik új funkció a „time away” nevet kapta, és a szülők ennek segítségével bizonyos órákban tilthatják a TikTok használatát a gyerekük számára.