Vona Gábor nem érti a dubaji csoki körüli felhajtást, de ő is megkóstolta
A közösségi média igen komoly szerepet játszik abban, hogy tömegével vásárolják a magyarok a dubaji csokit, ami egyik pillanatról a másikra várt divattá.
Napok óta minden a dubaji csokiról szól a médiában, a közösségi médiában, miközben az üzletek egymásra licitálnak. Nagy a verseny, ráadásul nem éppen olcsó édességről beszélünk, mely pillanatok alatt tört be a karácsonyi piacra.
Lassan ott tartunk, hogy minden generáció ezt az édességet akarja, és több fogyhat belőle mint a magyarok kedvencéből, a bejligből. Az ismert politikus, Vona Gábor sem érti ezt a nagy felhajtást, bár ő is megkóstolta az édességet.
„A dubaji csoki egy agymosás?” – tette fel a kérdést Vona a Facebook oldalán, aki egyelőre csak találgatja, ennek az egész jelenségnek az okát. „A dubaji csoki hatalmas őrület lett. Állítólag több fogyhat belőle idén, mint a bejgliből.”
Láthatóan az influenszerek is beálltak a sorba, igyekeznek minél nagyobb számokat generálni maguknak ezzel, ami nyilván bevételt jelenthet számukra. Ekkora ingyen reklámot talán még egy édesség sem kapott a hosszú évek alatt. Vona Gábornak ugyan ízlett a dubaji csoki, szerinte ez az árát sem magyarázza.
„Amikor valami ennyire népszerű és minden influenszer ezt tolja, bennem bekapcsol egy vészcsengő, hogy itt valami nem stimmel. Én megkóstoltam. Finom. De sem az árát, sem a körülötte keltett hatalmas hullámot nem magyarázza meg. Nyilván biznisz is, de akkor is fura volt.”