Jó hírt közölt utasaival a Wizz Air
Az egész világon jelentkező informatikai probléma a Wizz Air-t sem kerülte el.
Ahogyan arról a Lineren is beszámoltunk, egy egész világon jelentkező informatikai probléma ütötte fel a fejét, amely a légitársaságok mellett számos bankot, nagyvállalatot és még futballcsapatokat sem kímélt.
A kibervédelemmel foglalkozó CrowdStrike egyik frissítése okozott gondot a Microsoft rendszereit futtató informatikai hálózatok esetében, a vállalat vezérigazgatója pedig a nap folyamán többször is jelezte, hogy minden erejükkel azon dolgoznak, hogy az összes partnerük rendszere a lehető leghamarabb működőképes legyen.
Ennek eredményeképpen kora délután néhány vállalat rendszere már újra működőképessé vált, a későbbiek során pedig újabb és újabb nagyvállalatok, légitársaságok jelezték, hogy az informatikai probléma elhárult.
Így tett a Wiz Air is, amely lapunkhoz az alábbi közleményt juttatta el:
„A Wizz Air megerősíti, hogy a légitársaság kollégáinak erőfeszítéseit követően a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek.
A légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Emellett a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül átfoglalhatják járatukat vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését is. A legfrissebb utazási információkról további tájékoztatás az alábbi oldalon elérhető.
A Wizz Air munkatársai továbbra is azon dolgoznak, hogy minden utas eljuthasson választott úti céljára. Köszönjük az utasok türelmet és megértését ez idő alatt.”