Már kora reggel próbára tette az utasok türelmét a Wizz Air
A Wizz Air már jó előre bejelentette koppenhágai járatának kétórás késését.
A Wizz Air légitársaság előzetesen tájékoztatta utasait, hogy a Koppenhágából Budapestre tartó járata jelentős késéssel fog közlekedni. Az eredetileg 11:30-ra tervezett indulás 13:30-ra módosult, ami kétórás csúszást jelent a menetrendhez képest.
A Pénzcentrum beszámolója szerint az érintett utasok már a reggeli órákban értesítést kaptak a változásról. Egy utas beszámolója szerint 6:21-kor SMS-ben tájékoztatták őket a késésről, ami kapcsán megjegyezte: „Már kora reggel előre tudják, hogy kétórás késés lesz délelőtt?! Nekem ne mondja senki, hogy ez nem az ő hibájuk.”
A légitársaság kárpótlásként 37 dán korona (körülbelül 2000 forint) értékű vásárlási utalványt biztosított az utasoknak, amelyet a repülőtéri üzletekben lehet felhasználni.
Az eset nem egyedi jelenség az európai légi közlekedésben, ugyanis az elmúlt hetekben számos híradás szólt járatkésésekről- és törlésekről. Korábban épp Budapest légterében alakult ki a legtöbb késés Európában, amit főként az átmenő forgalom kezelése okozott.