25 órás várakozás után jutottak haza Bulgáriából a Wizz Air utasai
A Wizz Air W6 2479-es járatának utasai több mint egy napot várakoztak Burgaszban, mielőtt hazatérhettek volna Budapestre.
A légi közlekedésben tapasztalható problémák újabb példája került napvilágra, amikor egy Wizz Air járat utasai kényszerültek hosszú várakozásra Bulgáriában. Az eredetileg július 13-án este 22:50-kor Budapestről induló, majd oda visszatérő W6 2479-es járatot ugyanis váratlanul törölték.
Az utasok beszámolói szerint a törlésről szóló értesítés az utolsó pillanatban érkezett, ami jelentős kellemetlenséget okozott a közel 200 érintett számára. A légitársaság másnap estére, július 14. 21:15-re ütemezte át az indulást, azonban végül ezt az időpontot is tovább halasztották.
A várakozó utasok helyzetét tovább súlyosbította a megfelelő tájékoztatás hiánya. Egy Ildikó nevű utas elmondása szerint vasárnap hajnalban két busz érkezett, hogy az utasokat különböző szálláshelyekre szállítsa, sokan azonban a hosszú várakozás és a bizonytalanság miatt saját költségen kerestek szállást.
„Már világosban, hajnal 5.30-ra értek a szállásra. Azt az üzenetet kapták, hogy a 21.15-ös géphez 13.00-kor jön a transzferbusz”, nyilatkozta Ildikó, hozzátéve, hogy a 24 órás várakozás alatt mindössze egy reggelit kaptak az utasok.
A Wizz Air pénteken kiadott közleményében hangsúlyozta, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek az utasok időben történő célba juttatása érdekében. A légitársaság állítása szerint járattörlés esetén időben tájékoztatják az utasokat, és segítséget nyújtanak a szállás és transzfer megszervezésében, az önállóan intézkedő utasok számára pedig a vállalat ígéretet tett az ésszerű mértékű költségek megtérítésére.