Apple-ügy: már az OTP Bank is visszautalta ügyfeleinek a tévesen levont összegeket
Az OTP Bank is lépett az ügy érdekében, és visszautalta ügyfeleinek az Apple által tévesen levont összegeket.
Egyre több bank jelenti be, hogy visszautalja az Apple által tévesen levont összegeket. Sok ügyfélről van szó, akiktől különböző mértékű pénzösszegeket vont le az Apple, teljesen indokolatlanul, ugyanakkor nem szándékosan. Egy hiba következtében történt mindez, amire már az MNB is reagált.
A Magyar Nemzeti Bank felszólította a bankokat, hogy haladéktalanul rendezzék a számlát az ügyfelek felé, akiket kár ért az Apple miatt. Nemrég számoltunk be arról, hogy a CIB Bank is utalt, akárcsak a Gránit Bank, mialatt az OTP Bank szintén beállt a sorba, hogy mihamarabb kártalanítsa az ügyfeleket az Apple után.
A Telex az OTP sajtóközleményére hivatkozva írja azt, hogy már gondoskodtak a levont összegek visszatérítéséről. „Az ügyfeleknek nincs teendője, számláikon a bank automatikusan jóváírta az Apple-nél fellépett technikai probléma nyomán levont, több mint 325 ezer tételt. Az OTP Bank az ügyfeleknek vasárnap megtérített összegek szolgáltatók közötti elszámolását a továbbiakban az Apple-lel rendezi” – olvasható a hivatalos közleményben.