A Gránit Bank már kártalanította ügyfeleit a téves App Store terhelések kapcsán
Már meg is érkezett az érintettek számlájára a jogosulatlanul levont összeg.
A Gránit Bank kommunikációs osztálya a Portfoliónak árulta el, hogy vasárnap megtörtént az érintett ügyfelek kártalanítása, minden ügyfél számlájára megérkezett az Apple Store által tévesen jogosulatlanul levont összeg.
Az intézkedésről szóló közleményben a pénzintézet felidézte, a Gránit Bank az App Store incidens kapcsán azonnal cselekedett és párhuzamosan több intézkedést tett ügyfelei pénzének biztonsága érdekében.
Kiemelték, a bank rögtön felvette a kapcsolatot az Apple-el, letiltotta a jogtalan terheléseket indító kereskedői platformot és még az incidens éjjelén sms-t küldött valamennyi banki mobilalkalmazással rendelkező ügyfelének, melyben figyelmeztette őket, hogy biztonságuk érdekében állítsák minimumra kártyáik online limitét, melyet valós fizetéshez bármikor módosíthatnak.
A bank közleményében azt is megjegyezte, a Bankszövetség és a kártyatársaságok mellett az Apple-el is folyamatos volt a kapcsolata, hozzátéve, hogy a jogtalan terhelésekre vonatkozó bejelentést követően az Apple azonnal tájékoztatta a bankot, hogy a probléma ismert a számukra, dolgoznak a megoldáson és orvosolják a hibát.
Csatlakozz a Liner.hu szerkesztői csapatához!