Nagy változást takar az új Disney+ logó
Több fronton is változásokat hozhat a Disney által kötött streaming-üzlet.
A Disney+ márka új vizuális arculata nem pusztán esztétikai változtatás, hanem a mélyebb márkaátalakítás és a belső változások megjelenítése, amelyek abból erednek, hogy a platform a közelmúltban megvásárolta a Hulu fennmaradó 33%-ának részvényeit az NBCUniversaltól.
Andy Baker, a Disney+ kreatív ügyekért felelős alelnöke így nyilatkozott: „Úgy véljük, most megtaláltuk az egyensúlyt az újdonság és a nosztalgia között. A változások után egyértelművé válik, hogy a Disney+-ban minden megvan, amit az emberek szeretnek a Disney márkában, de közben változik és olyan új dolgokat is hozzáad, amelyeket szeretni lehet”.
Míg a logóváltás közvetlenül nem érinti a nézőket, a Hulu tartalmainak hozzáadása már igen, az ugyanis új színt visz a kínálatba. Ennek egyelőre csak az Egyesült Államokban és Japánban élő előfizetők élvezhetik az előnyit, ugyanis hivatalosan csak ezen két országban érhető el a szolgáltatás.
Ami az európai felhasználókat illeti, több népszerű Hulu-sorozat már most is elérhető a Disney+ szolgáltatásán keresztül, így egyelőre kérdéses, hogy a jövőben érzékelhető lesz-e számukra bármiféle változás.