A látássérült felhasználókra fókuszál a Google Super Bowl-reklámja
A vállalat frissen közzétett reklámjának középpontjában a Pixel 8 készülék és a látássérült felhasználók állnak.
A Google közzétette a Super Bowl során vetítésre kerülő egyik reklámját, amely a Pixel 8 okostelefon kisegítő lehetőségeit emeli ki, különösen a látássérült felhasználók számára. A reklám egy gyengénlátó férfi életét követi nyomon, aki Pixel 8 készülékével hangutasítással készít szelfiket.
A reklám narrációja szerint sok vak vagy gyengén látó ember számára nem mindig egyszerű, hogy megörökítsék a mindennapi életet. A reklámban Javier látható, amint szelfiket készít barátaival, családjával és kutyájával, valamint feleségével és újszülött babájával a kórházban. A reklám végül azzal a szlogennel zárul, hogy „Örökítsd meg az életet, függetlenül attól, hogyan éled meg”, majd megemlíti a „Guided Frame with Google AI” funkciót, amely kizárólag a Pixel készülékekben található meg.
A hirdetés része a Google azon törekvésének, hogy népszerűsítse a Pixel 8 akadálymentes funkcióit, amelyekhez egy külön oldal is tartozik a Google Store weboldalán. A vállalat azt állítja, hogy a Pixel 8-at úgy tervezték meg, hogy mindenki számára használható legyen, függetlenül a képességeitől vagy preferenciáitól. A Google mindezek mellett közölte, hogy a kisegítő funkciókon dolgozó csapat már több mint kilenc éve dolgozik a fogyatékkal élők felhasználói élményének javításán.
A Google Super Bowl-reklámja egyike annak a sok technológiai reklámnak, amelyet az év legnézettebb televíziós eseményén sugároznak. Hogy miért fizetnek óriási összegeket a néhány másodperces bejátszásokért és megtérülhet-e a befektetés, arról az alábbi cikkünkben írtunk részletesen.