Reagált a GVH vizsgálatára a Foodora márkát működtető cég
A Delivery Hero Hungary Kft. reagált a GVH vizsgálatára, ami a Foodora-val szemben zajlik a háttérben.
Mint arról korábban beszámoltunk, vizsgálat indult a Foodora-val szemben. A Gazdasági Versenyhivatal, a GVH indított vizsgálatot, miután a vállalkozás a nemzeti versenyhatóság gyanúja szerint nem tájékoztatta megfelelően a fogyasztókat a 2023 őszén hirdetett kuponakciójáról, és az általa alkalmazott rendszerhasználati díj felszámításáról.
A Foodora márkát működtető Delivery Hero Hungary Kft. az MTI-vel szerdán közölte, hogy megkapta a GVH tájékoztatását a vizsgálat elindításáról. Közleményében a cég hangsúlyozta: a Foodora számára a fogyasztók érdekeinek védelme és a jogszabályok tiszteletben tartása kiemelten fontos, ezért az értékesítési kommunikációjuk minden esetben összhangban van a vonatkozó rendelkezésekkel.
A vállalat szerint a fogyasztókat a jogszabályoknak és az iparági gyakorlatnak megfelelően tájékoztatták a rendszerhasználati díj felszámításáról és a kampány egyéb feltételeiről. Jelezték: a Delivery Hero Hungary Kft. mindenben együttműködik a hatósággal, és minden szükséges információt megad az őszi kampánnyal kapcsolatos félreértések tisztázásához és az ehhez kapcsolódó értékesítési aktivitásokkal kapcsolatban.
(MTI)