Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Problémás a jegyvásárlás a MÁV applikációval és az Elvirán

Akadozik a jegyvásárlás a MÁV applikációval és az Elvirán, de már dolgoznak a hiba elhárításán.

...svg content...Fotó: MÁV
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő

A Mávinform kiadott közleménye szerint a Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon, a MÁV applikációban és az Elvirán fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban. A külsős szakértők dolgoznak a hiba kijavításán.

Javasoljuk, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy – írja a Mávinform.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.

Pénzvisszatérítés, észrevételek

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: [email protected]. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: [email protected], Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.