Rendkívül aggasztó lopási problémával küzd az Apple, egyre több a károsult
Úgy tűnik, valahol a logisztikai láncban nagyon nagy a baj, azok ugyanis, akik házhoz szállítással rendelnek iPhone-t az Apple-től, hamis készülékeket kapnak.
A phonearena.com számolt be az aggasztó jelenségről: nagyon komoly problémával küzd az Apple az Egyesült Királyságban, ugyanis egyre több ember vált csalás áldozatává.
Sorra érkeznek a panaszok annak kapcsán, hogy a vásárlók közvetlenül a gyártó webshopjából rendelt iPhone 15-ök dobozaiban vagy régebbi iPhone-okat, vagy androidos hamisítványokat találtak.
Sőt, akadt olyan vásárló is, aki arról számolt be, hogy lopás miatt IMEI-tiltott készüléket talált a dobozban. A jelenség alapvetően nagyon súlyos probléma, ám az még inkább megnehezíti az érintettek helyzetét, hogy semminemű bizonyítékot nem tudnak felmutatni az Apple számára, hogy ténylegesen hamis vagy régebbi modellt kaptak.
Noha egyes pórul járt vásárlóknak hosszas szenvedések árán sikerült meggyőzniük az ügyfélszolgálatot a történtekről, és kaptak is cserekészüléket, a károsultak többsége nem volt ilyen szerencsés.
Számos beszámoló született arról, hogy sem bankjuk, sem a rendőrség nem kívánt foglalkozni az üggyel, pedig a károsultak történetei alapján valószínűleg a valahol a logisztikai láncban lehetnek a tolvajok. Ezt egyelőre senki sem erősítette meg, noha az Apple sem reagált hivatalosan a történtekre, záros határidőn belül azonban kénytelen lesz lépéseket tenni az ügyben.