Hiába segítenek az akciókat kihasználó nyugdíjasoknak, így is drága a bevásárlás
Érthető módon nagyon odafigyelnek az árakra az idősek, ám néha ez sem elég.
Mint arról beszámoltunk, nyugdíjasoknak hirdetett kedvezményt a napokban a Lidl, a kezdeményezés ugyanakkor nem újdonság, és vélhetően egyre több üzletláncban találkozhatunk majd ilyesmikkel a közeljövőben.
Mint azt a Lidl közleményében kiemelte, a magyar lakosság ötöde 65 év feletti, a cél pedig az, hogy „valódi árelőnyt” biztosítsanak számukra, ami a zöldségekre, gyümölcsökre, valamint a saját márkás termékekre is vonatkozik.
Habár a nehéz gazdasági helyzetben szinte mindenki megnézi az árcédulákat, a nagybevásárlás így is komoly anyagi terhet ró a lakosságra, így nem meglepő, hogy az áruházláncok az akciókkal igyekeznek növelni vásárlóik számát.
Mint azt a Tesco is megerősítette, a nyugdíjasoknak keddenként kínált 5%-os kedvezménnyel is sok idősél, akik „hamar hozzáigazították a vásárlási szokásaikat” az akciókhoz – számolt be róla a Sonline.
Stikel János, a Nyugdíjasok Szervezeteinek Somogy Megyei Szövetségének elnöke kiemelte, az új akciók iránt várhatóan nagy lesz az érdeklődés, ugyanis a térségben is sok a kisnyugdíjas, náluk pedig 10% kedvezmény is sokat számít.