Mindenki számára hasznos újítást vezet be a Gmail
A böngészős felületén régóta elérhető a gyors leiratkozás, ám ezt most a mobilapp is meg fogja kapni.
Nem csak a teljes mértékben spamnek titulálható levelek bosszantják már jó ideje az internetezőket, a webhelyekre való regisztrációt követően azok gyakran automatikusan marketinges levelek küldésébe kezdenek.
Ezekről általában könnyű leiratkozni, szinte mindig van egy erre a célra szolgáló link az emailek alján. Ettől függetlenül a böngészős felületén a Gmail már 2014 óta próbál segíteni ebben: a marketinges levélbe belépve a küldő neve és email-címe mellett található egy leiratkozás link.
Ám valamiért ez sincs nagyobb betűvel szedve vagy látványosabban kiemelve, mint a levelek alján lévő leiratkozás linkek, így elképzelhető, hogy sokaknak fel sem tűnt a jelenléte, de mindenesetre létezik – írja az Origo.
Nemrégiben pedig kiderült, hogy közel egy évtized után ugyanezt a leiratkozás gombot a Gmail mobilapp is meg fogja kapni, szúrta ki az androidos változatának bétájában a TheSpAndroid blog szerzője. Ezt is a küldő neve mellé teszik be, de sokkal feltűnőbb lesz, mint a böngészős felületen.
Korábban arról is írtunk, miket érdemes leellenőrizni vagy épp beállítani, ha azt tapasztaljuk, hogy nem működik rendesen a Gmail. Probléma lehet például az is, hogy az androidos alkalmazásban leállt a szinkronizálás, nem érkeznek meg az értesítések, vagy nem töltődnek le a csatolmányok.