A Nintendo Switch 2 állítólag jobb lesz ray-tracingben, mint a PS5 és az Xbox
Legalábbis ezt állítja egy iparági forrás.
Számos pletyka kering a Nintendo Switch 2 kapcsán, a legfrissebb szóbeszéd szerint pedig a konzol a következő generációs ray-tracing DLSS technológiát fogja használni.
Annak ellenére, hogy rendkívül valószínűtlen a konzol idei bemutatása, a pletykák csak úgy pörögnek az utóbbi időszakban. Ezúttal Nate the Hate a pletykák forrása, aki nemrég bizonyította, hogy megbízható, hiszen helyesen jósolta meg a Nintendo Directeket.
Ez persze nem jelenti azt, hogy minden általa közzétett értesülés valós, ám legutóbbi podcastjában részletesen mesélt arról, hogy a Switch 2 támogatni fogja az Nvidia DLSS 3.5 Ray Reconstructiont, ami egy olyan funkció, amivel még az Xbox Series X/S és a PlayStation 5 sem rendelkezik.
A funkció ugyanis az AI-t hívja segítségül a ray-tracing javítására, még a nem túlzottan erős eszközökön is. Ennek ellenére úgy tűnik, hogy a Switch 2 nem fogja támogatni a DLSS Frame Generationt, mely hasonló módon segít a frame rate javításában.
Ugyanakkor a DLSS (deep learning super sampling) használatának nagyon is lenne értelme az új konzol esetében, hiszen ez lehetővé teszi, hogy egy játék még egy meglehetősen szerény grafikai képességekkel rendelkező konzolon is next gennek tűnjön.