Ilyenek az extrém időjárási körülmények a Project Cars 3-ban: egészen lenyűgöző a látvány
Azt már korábban sejteni lehetett, hogy a Project Cars 3 nem lesz egy csúnya darab, és az időjárási modellezés egészen lenyűgözőre sikeredett.
Azt már korábban sejteni lehetett, hogy a Project Cars 3 nem lesz egy csúnya darab, és az időjárási modellezés egészen lenyűgözőre sikeredett.
A Project Cars 3 egy igazi nyári végi sláger, még az ünnepi időszak, és az új konzolok megjelenése előtt. A Slightly Mad Studios remekül időzítette a harmadik rész kiadását, mivel pár hónap múlva érkezik az új Gran Turismo PS5-re, és a legújabb Forza szimulátoros verziója Series X-re.
Ezen két világhíres és nagyon várt autós játék ellen ugyanabban az időszakban nemigazán lenne esélye Project Cars 3-nak, ami augusztus 28-án válik elérhetővé PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Később érdekes lesz látni, hogy a fejlesztők mire képesek a következő generációs konzolokkal.
A Project Cars 3 több ponton is szakított az elődjeivel, és nagy vitatémát váltott ki a versenyjátékok rajongói között, javarészt annak köszönhetően, hogy a sorozat hatalmas kézifékkel fordult el az első két rész szimulátoros alapjaitól.
EZ LEHET A PS5 ÉS A SERIES X ÁRA
A könnyeben hozzáférhető versenystílusra való váltás azonban még nem jelentette azt, hogy minden szimulátoros elfordulna a remek játéktól, mivel többek között ott van az új dinamikus időjárási modell is, ami rendkívül izgalmas és látványos versenyeket eredményezhet.
A Game Rant is felfedezte a Cram Gaming által készített új videót, melyben a szélsőséges időjárási viszonyok kapnak főszerepet a sanghaji versenypályán ultra grafikai beállítások és 4K-s felbontás mellett, természetesen 60fps kíséretében.
Rengeteg remek autó és pálya vár ránk, amikkel egytől egyig egyedülálló lesz versenyeznünk. Érdemes megnézni a videót, amiben láthatjuk azt is, hogy az eső fokozatosan kezd esni, majd egyre sötétebb lesz, megérkezett a zivatar, és végül az erőteljes villámokba megy át. Elképesztően látványos, ahogy az időjárás változik a játékban.
Annak ellenére, hogy a game sokak számára játszhatóbbá vált az előző részekhez képest, voltak akik nem örültek a szimulátorosabb élmény szándékos hanyagolásának. Furcsa lehet, hogy emiatt már az időmérő részleteit és a gumikopást sem kapjuk meg. Ezek pedig alapvető fontossággal bírnak egy szimulátorosabb játékos számára.
Voltak olyanok is, akik szerint a grafika sem olyan lett, mint azt várták volna, vagy ha azt összehasonlítjuk a versenytársakhoz képest. Néhányan egészen odáig mentek, hogy szerintük az új rész csúnyább, mint az elődje, amit ugyanazzal a játékmotorral fejlesztettek.
Ismervén a Slightly Mad Studios-t, nem fognak hátradőlni, és még mindig van idejük javítani a grafikai és kezelési kritikákon. Később egy nagyobb patch segítségével ezek könnyen orvosolhatóak lehetnek, de igyekezniük kell, mert a két nagy rivális már úton van.
Ne hagyd ki: