Elképesztő számokat produkált az új Star Wars-sorozat a Disney+-on
A Disney és a Lucasfilm is megerősítette, hogy az első részt világszerte 14 millióan látták, amivel kiérdemelte a legnézettebb tartalom címet.
A Star Wars-rajongók nagy örömére augusztus 22-én jelent meg a Disney+ kínálatában az Ahsoka című sorozat, s azóta három részt adtak le, amelyek vegyes érzéseket hagytak maguk után a nézőkben. Ugyanakkor tény, hogy rengeteg embert vonzott a képernyők elé az alkotás.
Ugyanis a Disney és a Lucasfilm is megerősítette, hogy az első részt világszerte 14 millióan látták, amivel nemcsak a múlt héten, hanem a streamingplatform indulása óta is a legnézettebb tartalom lett – írta a GameSpot.
Kathleen Kennedy, a Lucasfilm elnöke szerint az Ahsoka képes minden korosztályt megszólítani, s vélhetően ez járult hozzá ahhoz, hogy ekkora nézettségre tett szert. „Szeretnék köszönetet mondani minden rajongónak, akik a kezdetektől velünk vannak, és azoknak is, akik most csatlakoztak” – fogalmazott.
A portál megjegyezte, arról nem közöltek információt, hogy a második és a harmadik rész hogyan teljesített, egyúttal fontos hozzátenni, hogy a Disney+ másképp méri a nézettséget (megnézett órák/teljes játékidő), mint egyes cégek (pl. a Netflix a megnézett órákat teszi közzé).
A sorozat következő epizódjai minden héten kedden jelennek meg a platformon, s összesen 8 rész lesz, így az utolsót október 3-án láthatják a nézők. De a jó hír az, hogy a Disney jelenleg több Star Wars-sorozaton is dolgozik, mint pl. a The Acolyte és a Skeleton Crew.