A Telekom közleményt adott ki a vihar nyomán tapasztalt szolgáltatáskiesés kapcsán
A Telekom jelenleg is dolgozik a hibák elhárításán.
A Telekom Facebok-oldalán tájékoztatta ügyfeleit arról, hogy a hétvégi viharos, kedvezőtlen időjárási helyzet országosan több ponton, szórványosan jelentkező áramszünetet okozott, több helyen a mobil- és a vezetékes szolgáltatásokban is kiesés tapasztalható.
A hibabejelentések miatt ügyfélszolgálati elérhetőségeinken megnövekedett várakozási idővel kell számolni.
Azt írják, szakembereik mindent megtesznek azért, hogy a szolgáltatást mindenhol a lehető leghamarabb helyreállítsák. Az ilyen helyzetekre azonban a Telekom is felkészült, a bejegyzésben ugyanis azt írják:
„Azonban, erre az időre sem hagyunk internet nélkül!
a hiba bejelentését követően netezz tovább Telekom mobil előfizetőként a 72 órára igénybe vehető korlátlan belföldi mobilnettel, aktiváld a díjmentes Netgarancia opciót az alábbi linken: https://telekom.hu/netgarancia
Magenta 1-es előfizetőként minden mobil előfizetésedhez bekapcsolhatod a Netgarancia szolgáltatást
korlátlan mobiladat díjcsomag esetén nincs semmi teendőd, oszd meg a netet mobilodról, hotspotként.
A fennakadások javításán dolgozunk, annak elhárításáról tájékoztatni fogunk benneteket. Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!”