Nemcsak a kifizetésekkel, hanem a nem létező szállásokkal is gond van a Bookingnál
Olyan is volt, aki egymillió forintot bukott, ugyanis a szállásadó visszaküldte a pénzt a cégnek, de az nem utalta tovább.
Hetek óta nem csillapodik a felháborodás a Booking szállásfoglaló cég körül: a közösségi médiában megjelent posztok alapján jelentős összegeket nem fizettek vissza az ügyfeleiknek, valamint nem létező szálláshelyeket hirdettek. Ez utóbbival akadt problémája Dányi Andreának is, aki tavaly decemberben, Indonéziába foglalt magának szállást a karácsonyi időszakban, ám az utolsó pillanatban kiderült, hogy a lefoglalt és kifizetett szállás nem is létezik.
Ezt követően segítséget kért a cégtől, mivel a szerződési feltételekben a Booking garanciát vállal arra, hogy azonnal keresnek egy másik szállást az ügyfélnek, ha esetleg ilyen helyzet adódik, továbbá vállalják, hogy a két hotel közti különbözetet kifizetik, amennyiben drágább hotelt sikerül találni. Hozzátette, eleinte készségesek voltak vele, de végül teljesen eltűntek.
Azóta hónapok teltek el, de továbbra sem fizették vissza a neki járó pénzösszeget (500 euró), ezért Andrea feljelentést tett a rendőrségen, és a közösségi médiában is megosztotta a történetét. Mások hasonló problémákról számoltak be, még olyan is volt, aki egymillió forintot bukott (a szállásadó visszaküldte a pénzt a cégnek, de az nem utalta tovább).
Mindemellett fény derült rá, hogy az Andrea által korábban lefoglalt szállás, amiről utóbb bebizonyosodott, hogy nem létezik, továbbra is elérhető a Booking felületén. Ennek kapcsán az ügyintéző azt a választ adta, hogy bárki fel tud tölteni szállást az oldalra, és úgy néz ki, hogy ez átment az automata rendszeren. Egyúttal elismerte, hogy ez mindennapos eset.
A Bookingot az Index is megkereste az ügyben, amelyre az a válasz érkezett, hogy karbantartás miatt késtek a kifizetések, de megerősítik, hogy ezek feldolgozása megtörtént, így hamarosan a partnereknél lesznek a pénzösszegek.