Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Az egyik legnépszerűbb márka búcsúzik Magyarországtól

A vállalat közlése szerint itt az idő, hogy megszokjuk, ezentúl nem láthatjuk a Sága márkanevet a boltok polcain.

...svg content...MTI Fotó: Varga György
Gazdaság
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Portfolio a Master Good sajtóközleménye nyomán számolt be arról, hogy Magyarország legnagyobb baromfifeldolgozója 2020-ban felvásárolta a Ságát, a hazai piacvezető baromfi húskészítményt gyártó vállalatot, mely olyan márkákat adott nekünk, mint a Dino, a Selyemsonka, vagy épp a most 25. születésnapját ünneplő, rendkívül népszerű Füstli.

A Matser Good közlése szerint azonban eljött az idő, hogy a Master Good márka jóval hangsúlyosabb módon jelenjen meg a csomagoláson, ezzel párhuzamosan pedig a fogyasztóknak is hamarosan el kell búcsúzniuk a Sága márkanévtől. A sajtóközlemény szerint azonban egyelőre mindkét márkajelzést láthatjuk majd a termékeken. Soron kívül Máv: éjszaka helyreállhat a Déli pályaudvart érintő vonalak menetrendje

„A Sága megvásárlásával a Master Good egyszerre vásárolt márkanevet és piacot, valamint a sárvári gyár készítménygyártó kapacitását”

– fogalmazott Bárány László, a Master Good tulajdonos-ügyvezetője.

Bárány László hozzátette, a cégcsoport korábban nem rendelkezett készítménygyárral, ám az akvizícióval lehetővé vált, hogy teljesen bezárják az integrációt a továbbfeldolgozói szegmensben. Az akvizíció lezárása óta pedig a vállalat a gyártási technológia fejlesztésére fordította idejét: mintegy 4,5 milliárd forintot költöttek gépekre, termékeikkel pedig Magyarországon kívül a régióban is megjelennek.

A változások sorában a következő az alapanyag beszerzési forrása: a Sága ugyanis eddig vásárolt alapanyagokból készítette termékeit, ám a Master Good baromfifeldolgozó hátterének köszönhetően GMO-mentes termelésből származó csirke alapanyagokat fognak használni.

A közleményben rámutattak, a fogyasztók számára a Sága márkanév rendkívül magas, közel 100 százalékos ismertséggel bír. Bárány László ennek kapcsán megjegyezte, ők is tudják, hogy bátor lépés részükről elengedni egy ilyen népszerű márkanevet, így egyelőre a co-branding megoldást alkalmazzák, magyarul a termékeken egy ideig mindkét logó látható lesz, hosszabb távon azonban csak a Master Good márkát tartják meg.