Rengetegen kíváncsiak a TV2 műsorai, beszédes számok érkeztek
Továbbra is őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport.
Az év ötödik hónapjában is őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport, mind teljes napon, mind főműsoridőben, mindhárom kiemelt korcsoportban. 2022 novembere óta, azaz hetedik hónapja, hogy mind a főcsatorna, mind a csatornacsalád rendre a nézettségi toplisták élén végez. (A18-59, A18-49, A4+) – olvasható a hivatalos közleményben.
Folytatódik a TV2 és a csatornacsalád sikerszériája, az év ötödik hónapjában is a nézők első számú választása a TV2 és a TV2 Csoport csatornái voltak. – A főcsatorna sikerében a saját gyártású műsoroknak kiemelt szerepe van, különösen a Szerencsekeréknek, amivel szemben hiába indított el a konkurens egy új vetélkedőt, nem tudta legyőzni Kasza Tibit és a kerékpörgető játékosokat. A gameshow mindhárom kiemelt célcsoportban magabiztosan nyerte az idősávját, legnézettebb májusi epizódját közel 775 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból, ezzel ebben a korcsoportban ez az adás lett a hónap legnézettebb műsora.
– Szintén sikerrel búcsúzott Tillával az Ütős Ötös – a májusi epizódok átlagos közönségaránya mindhárom kiemelt célcsoportban nyerte az idősávját.
– A május 8-án elstartolt Párharc is elnyerte a nézők tetszését, a havi átlagos nézői részesedést vizsgálva mindhárom célcsoportban nyerte idősávját a sztárpárok versenye.
– Továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai a Mokka és a Mokkacino, mindhárom kiemelt korcsoport tekintetében. A főműsoridős Tények és Tények Plusz pedig a a teljes lakosság körében nyerték idősávjukat májusban.