5 millió aktív felhasználó fizetett elő a Netflix reklámokkal tűzdelt csomagjára
A streamingóriás közlése szerint átlépték az 5 milliós határt a reklámokkal tűzdelt előfizetési csomaggal.
A Tech Times jelentése szerint a Netflix bejelentette, hirdetésekkel tűzdelt csomagjának már havi 5 millió aktív globális felhasználója van, mindössze hat hónappal az előfizetési szint elindítása után. A vállalat a hirdetőinek tartott első nagy prezentációjának keretében jelentette be a nagy hírt.
A bejelentés abból a szempontból is jelentős, mert a vállalat a fél évvel ezelőtti indulás óta most először hozta nyilvánosságra a reklámokkal ellátott csomagra vonatkozó számadatokat.
Mint ismert, a vállalat tavaly novemberben 12 piacon indította el a havi 7 dolláros, reklámokkal kiegészített opciót, mellyel a havi 10 dollárnál kezdődő hirdetésmentes csomagok alternatíváját kívánta megteremteni.
A streamingóriás közlése szerint e stratégiával több ügyfelet vonz, és potenciálisan egy új bevételi forrást nyújthat a vállalatnak, hiszen az online streamingért folyó verseny egyre élesedik a vetélytársak között. A vállalat vezetői a reklámozóknak tartott első bemutatóján rögzítették a következő műsorok reklámkötelezettségeit is.
Úgy tudni, hogy a vállalat vezetői mindemellett igyekeztek hangsúlyozni a vállalat széles programkínálatát, kiemelve a Stranger Things, a Squid Game és a készülő Extraction folytatását. Bela Bajaria tartalomért felelős vezető pedig magabiztosan kijelentette: