Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
360,91 Ft
Euró
388,63 Ft
Font
452,80 Ft
Bitcoin
63,702 $

Az NHL leváltotta az Adidast: ezentúl a Fanatics felel a mezekért

A liga kedden jelentette be, hogy a 2024-25-ös szezontól kezdve a Fanatics váltja fel az Adidast.

Fotó: Unsplash/Klim Musalimov
Sport

Borbély Fanni

Szerkesztő

Az ESPN által is szemlézett közlemény szerint a megállapodás 10 évre szól, noha a konkrét pénzügyi feltételeket nem kívánták nyilvánosságra hozni. Mindenesetre a lépés a cég számára jelentős, hiszen ez az első alkalom, hogy a Fanatics márkajelzése közvetlenül egy profi sportcég hivatalos játékosmezén jelenik meg.

A Fanatics már közel két évtizede az NHL kiskereskedelmi partnere, s továbbra is hivatalos gyártója marad az NHL-ruházatok széles skálájának, köztük a 2017 óta gyártott replika mezeknek. A 2024-25-ös szezontól kezdődően azonban a Fanatics fogja gyártani az összes NHL-játékvezető mezét is. Soron kívül Kunhalmi Ágnes szerint nem teljesen értelmezhető, amit Magyar Péter csinál

A közleményben úgy fogalmaztak:

„A Fanatics-szal való partnerségünk bővítése tükrözi az innováció, a teljesítmény, valamint a játékosok és a szurkolók szolgálata iránti közös elkötelezettségünket.”

Tavaly júliusban érkezett a hír, miszerint az Adidas úgy határozott, nem kívánja meghosszabbítani hétéves szerződését az NHL-mezek gyártására. Amikor az NHL megtudta, hogy az Adidas kiszáll a hokimezek üzletágából, Brian Jennings, az NHL marketingért felelős ügyvezető alelnöke jelezte, már felmérte a piaci versenyhelyzetet, és rövid időn belül ki is derült, hogy a Fanatics „nagyon vonzó” mezgyártói ajánlatot kínál a liga számára.