Az Epic majdnem FPS-t csinált a Gears of Warból
Az Epic most elárulta, hogy mielőtt még eladták volna a Microsoftnak a Gears of Wart, a negyedik rész kapcsán fontolóra vették, hogy FPS-t csináljanak belőle.
Cliff Bleszinski, a Gears of War egykori vezető tervezője nemrég egy interjúban árulta el, hogy a sorozat negyedik címénél szóba került az FPS lehetősége: az XboxEra podcastben Bleszinski megosztotta, hogy mielőtt még a Microsoft 2014-ben felvásárolta volna a franchise-t, erősen elgondolkodtak azon, hogy FPS-re váltsanak a hagyományos TPS-ről.
Bleszinksi viccesen úgy fogalmazott:
A fejlesztő megosztotta, a Microsoft egyértelműen a Gears of War horro gyökereihez akart visszatérni, amikor megvásárolta, s úgy véli, ez azért történt, mert az Epic Games nem tudta, hogy mit kezdjen a szériával.
Most pedig úgy tűnik, hogy végre beindul a Gears 6 fejlesztése, miután februárban a The Coalition állítólag leállított két fejlesztés alatt álló játékot, hogy minden figyelmét a sorozat új darabjára összpontosíthassa.
Egy álláshirdetés is megjelent a neten, melyben a Gears of War franchise vezető játéktervezőjét keresik, ez alapján pedig szinte biztosra vehetjük, hogy hamarosan érkezik a sorozat legújabb része.