Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,52 Ft
Euró
392,12 Ft
Font
458,29 Ft
Bitcoin
62,491 $

Évi 3 milliárd dollárt is hozhat a Netflixnek a reklámok bevezetése

Épphogy elindult a Netflix reklámokkal tűzdelt, ám olcsóbb előfizetéses verziója, a vezetőség már most elégedett, hiszen prognózisaik szerint ez éves szinten több mint 3 milliárd dollárt hozhat majd a konyhára a jövőben.

Fotó: Unsplash/Thibault Penin
Kult

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Deadline jelentése szerint annak ellenére, hogy az Egyesült Államokban még csak pár hónapja vezették be a Netflix új, reklámokkal tűzdelt, ám olcsóbb előfizetéses verzióját, már most látszik, hogy a havi 7 dollárért elérhető verzió nagyon sok pénzt fog hozni a konyhára.

Greg Peters, a Netflix társ-vezérigazgatója a vállalat negyedik negyedéves eredménybeszámolója során részletezte a reklámalapú előfizetés sikerét, s megosztotta, hogy az új, egyben olcsóbb opció „szilárd” új előfizetőket hoz, ami előnyös a Netflix számára. Soron kívül A hét első felében napsütés, a második felében esős és szeles lesz az idő

Becsléseik szerint az új előfizetéses opció éves szinten akár több mint 3 milliárd dollárt is hozhat majd a konyhára, s bár Peters rámutatott, még csak most vezették be, már most fejlődtek és elmondása szerint látják „az előttük álló pályát”.

A jövő kapcsán a Netflix pénzügyi igazgatója, Spence Neumann kijelentette, pontosan tudja, hogy a reklámalapú streaming területén a Hulu a legnagyobb versenytársuk, ugyanakkor meggyőződése, hogy a Netflix képes lesz felvenni a versenyt velük.

Az elnöki székébe is kerülhet Bidennek a TikTok betiltása

Nem várt hatása lehet az elnök által is támogatott törvénynek.