Kutatás: a vásárlók 85 százaléka él az akciókkal, változnak a vásárlási szokások
A Provident legfrissebb felméréséből derült ki, hogy a vásárlók 85 százaléka élni szokott az akciókkal, ám a válaszadók 58 százaléka még az akciók ellenére sem tervez vásárlást idén.
A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.
Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.
A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.
A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.
(MTI)