Tesco: a tudatos táplálkozást követők örülni fognak, ismét bővült a termékkínálat
Az öt leginkább keresett termékkategóriába tartoznak a csökkentett zsír- és cukortartalmú, laktóz- és cukormentes termékek, valamint a növényi alapú, vegán élelmiszerekre is nő a kereslet.
A hírek szerint áprilist követően ismét bővült a Tesco tudatos táplálkozást támogató termékválasztéka, ugyanis az emberek egyre jobban keresik az ilyen jellegű élelmiszereket, akár egészségügyi megfontolásból, akár az életmódjukból adódóan.
Ennek kapcsán Kámán Tamás, a Tesco Magyarország beszerzési igazgatója elmondta, hogy az öt leginkább keresett termékkategóriába tartoznak a csökkentett zsír- és cukortartalmú, laktóz- és cukormentes termékek, valamint a növényi alapú, vegán élelmiszerekre is nő a kereslet.
Ezt figyelembe véve igyekeztek bővíteni, így októberben 50 százalékkal növelték a tudatos táplálkozást támogató friss élelmiszerek kínálatát, főként a hozzáadottcukor-mentes termékek körét – derül ki a Pénzcentrum beszámolójából.
Ebben az is közrejátszott, hogy a becsült adatok szerint 2021-ben a 20 és 79 év közötti felnőtt lakosság 7 százalékát érintette a cukorbetegség Magyarországon, míg 3,5 százalék csökkent glükózintoleranciával (IGT), 3,8 százalék pedig emelkedett éhgyomri vércukorral küzdött.
Mindemellett a cég tavaly elkötelezte magát, hogy 2025-ig háromszorosára növeli a növényi alapú húshelyettesítők értékesítését, ezért több olyan magyar céggel is együttműködést kezdeményeztek, amelyeknek köszönhetően a vegán élelmiszerek választékát tudják szélesíteni.