Szinte senkinek sem kell az iPhone 14 legolcsóbb verziója
Bizonyos értelemben véve még így is jól jár az Apple, noha az érdeklődés ilyen mértékű visszaesésére vélhetően Cupertinóban sem számítottak.
Nagyjából egy hónap telt el az új iPhone 14 bemutatása és értékesítésének megkezdése óta, ezen időszak alatt pedig szokásához hűen minden bizonnyal rengeteg pénzt keresett a kaliforniai vállalat.
Ennyi idő azonban már ahhoz is elegendő, hogy megjelenjenek az első, keresletről szóló adatok, ezek alapján pedig vegyes érzelmei lehetnek a gyártónak.
Hogyan viszonyul az iPhone 14 az előző generációhoz?
Az információ a jól ismert bennfentestől, Ross Youngtól származik, aki elsősorban az Apple készülékek kijelzőkkel való ellátásával foglalkozik. Az információi gyakran tökéletes képet festenek az egyes modellek iránti érdeklődésről, hiszen minél több kijelző legyártását rendelik meg egy adott típushoz, vélhetően annál nagyobb a készülék iránti kereslet.
Ezen információk alapján Young most azt állítja, hogy idén az iPhone 14 Pro Max lesz a legnépszerűbb modell, amely esetében főképp a 48 megapixeles kamera jelenléte mozgatja meg az embereket. A megnövekedett érdeklődés miatt 18%-kal több kijelzőt rendelt az Apple, mint a tavalyi iPhone 13 Pro Max esetében.
Az alap iPhone 14 viszont bukdácsol
Ezzel szemben az olcsóbb iPhone 14 láthatóan nem fogy túl jól, ugyanis a tavalyi iPhone 13-hoz képest 38%-kal kevesebb panelt rendelt az Apple, ami mindenképpen jelentős visszaesésnek tekinthető. Ennek oka valószínűleg az elődhöz képest kevés új funkcióban, illetve abban keresendő, hogy az iPhone 14 még mindig ugyanazt a chipet használja, mint a tavalyi modell.
Nagyobb testvére, az iPhone 14 Plus vélhetően valamivel jobban fog teljesíteni, esetében ugyanis a panelrendelések nagyobbak, mint az iPhone 13 mini esetében voltak, ám az összehasonlítás itt több szempontból sem tökéletes.