Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Overwatch 2: nagyobb a füstje, mint a lángja?

A gamerek már nagyon várták az Overwatch 2-t, ám az október 4-i debütáláskor sokan nem is jutottak be a szerverek túlterheltsége miatt, akik pedig mégis bejutottak, nem a legjobb véleménnyel vannak a játékról.

...svg content...Fotó: Unsplash/Andrew De Leon
Konzol/Videójátékok
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

Kissé elszomorító vélemények érkeznek az október 4-én debütált Overwatch 2-ről: ha elengedjük a kezdeti szinte lehetetlen bejutást, még akkor is negatív az összkép, mivel az eredeti Overwatch játékosainak benyomása szerint a második rész által nyújtott játékélmény összehasonlíthatatlan az eredetivel – és nem a jó értelemben.

A legfőbb probléma az eredeti játékhoz képest, hogy a játékmenetben kevésbé vannak jutalmazva a játékosok, és sokan azon a véleményen vannak, hogy az új rész kevésbé kifizetődő, mint elődje. Soron kívül Nagyar Márton a romániai életszínvonalról: „A románok sehol nincsenek hozzánk képest”

Az Overwatch 2 sajnos úgy tűnik, elvesztette az eredeti játék szórakoztató és ténylegesen jutalmazó, ezzel együtt pedig motiváló jellegét, s olyan apró részleteket vettek ki a második részből, melyek az eredetiben remekül működtek.

Az első probléma, hogy a fejlesztők valamiért kivették a második részből az on-fire metert, s bár a karakterek továbbra is bemondják, hogy on-fire helyzetben vannak, a vizuális effektek elmaradtak, márpedig ez is egy megszokott eleme volt az eredeti játéknak.

Meglehet, ez első látásra nem tűnik komoly problémának, azonban ez az apró változtatás tulajdonképpen azt eredményezte, hogy elveszett az eredeti játékban tapasztalt lendület, illetve a játékon belüli ösztönzés is.

Az on-fire-meter hiánya mellett más is kimaradt

A meccs utáni képernyőn az eredeti játékban feldobta a játék az érmeket és a kártyákat, melyek megmutatták, ki hogyan jeleskedett a meccs során, a játékosok pedig „szavazhattak” a legjobban teljesítő játékosokra, de akár az ellenfél teljesítményére is.

Ennek az volt a célja, hogy a mérhetetlenül toxikussá vált online környezetet kevésbé mérgezővé és barátságosabbá tegyék, ami egyébként működött is.De érdemes említést tenni a rajongók által igen kedvelt pályák eltűnéséről, valamint arról, hogy a csapatdinamika mintha nyom nélkül eltűnt volna.