A negyedik Fable új dimenzióba helyezheti a Series X-et
Az Xbox Games Studios fejese nemrég arról beszélt, hogy a Fable készítése olyan kihívás számukra, mintha egy Star Wars filmet forgatnának.
Az Xbox Games Studios fejese nemrég arról beszélt, hogy a Fable készítése olyan kihívás számukra, mintha egy Star Wars filmet forgatnának.
A Microsoft júliusi bemutatójának talány fénypontja volt, amikor a show végén egy rövid, ám annál mókásabb ízelítő után bejelentették, hogy a méltán népszerű Fable sorozat következő része már a Playground stúdió asztalán van.
Egyelőre nagyon keveset tudni csak a projektről, azonban az Xbox Games Studios főnöke, Matt Booty elhintett néhány információt a fejlesztői folyamatokról:
Booty a The Guardian-nek adott nyilatkozatában hozzátette, nem egyszerű a feladatuk, viszont mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy egy értékelhető játékot tegyenek le az asztalra:
A trailerben látott apró tündért felcuppantó óriási béka kapcsán egyből arra következtethetünk, hogy a sorozat könnyed hangulatát nem fogják elengedni. Az ízelítőben láthattuk, hogy valószínűleg egy óriási térképen kalandozhatunk majd, ami reméljük, lélegzetelállító lesz.
Az eredeti Fable 2004-ben debütált, ezt követte a Fable II 2008-ban és a Fable III 2010-ben. A Fable Legends szintén fejlesztés alatt állt, amikor a Microsoft úgy döntött, hogy felfüggeszti a Lionhead stúdiót, így a game sosem készülhetett el.
A legújabb Fable a Forza Horizon nyitott világú, arcade autós sorozatért felelős Playground gondozásában csiszolódik, ezért kíváncsian várjuk, mit tudnak kihozni ebből a merőben más projektből.
Ne hagyd ki: