Kim Kardashian talán soha nem volt ilyen szexi, mint most
Újabb nagyszerű stúdióképek készültek Kim Kardashian-ról, ezúttal egy termékfotózás kapcsán, ami valószínűleg szépen fog termelni.
Kim Kardashian a cégek számára gyakorlatilag garancia lehet arra, hogy rengeteg mennyiségben fognak eladni termékeket. Ennek viszont ára is van, hiszen egy abszolúte topkategóriás hírességről beszélünk, aki bődületesen sok követőt tudhat a neve mellett.
A „követő” szó is természetessé vált az évek alatt, olyannyira, hogy az egyik legtöbbet használt szónak is tarthatjuk, különösen a fiatalok között. Az idősebbek is pontosan tudják, hogy ez mit jelent, mert közülük is sokan használják ezeket az oldalakat.
Az Instagram még mindig nagy sláger, Kim például az egyik legnagyobb oldallal rendelkezik, egészen pontosan cikkünk megírásának pillanatában 328 millió követője van. Mindezt kerek 5600 bejegyzésből hozta össze, ami pazar.
Dancing with the Stars: egyesek már most nem kímélik Pap Dorcit, kemény kommenteket kap
Kardashian ezekkel a számokkal olyan eladásokat tud generálni, mint csak kevesen, így érthető, hogy megkérheti az árát az együttműködésnek. A saját termékei esetében pedig nincs erre szükség, azok is szépen mennek.