A Netflix belépett a játékpiacra, ám egyelőre felhasználóinak csak egy százaléka kíváncsi rá
Úgy is mondhatnánk, hogy a Netflix játékpiacra történő belépése csigalépésben halad.
Az Engadget az Apptopia által a CNBC megbízásából készített elemzés nyomán arról számolt be, hogy a streamingszolgáltató játékait eddig összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le, ami napi szinten átlagosan 1,7 millió aktív játékost jelent.
Azonban ha összevetjük ezt a számot a Netflix felhasználóinak számával, gyorsan kijön a matek: a streamingszolgáltató jelenleg 221 millió előfizetővel büszkélkedhet, ennek alapján pedig felhasználóinak mindössze egy százaléka használja az előfizetéshez járó játékokat.
Noha a portál megkereste a Netflixet is az ügyben, nem kívántak reagálni a megkeresésre. Korábban azonban a streamingszolgáltató jelezte, nem igazán számít arra, hogy túlzottan nyereséges lesz játékrészlege, mondván, kísérleteznek és kipróbálnak rengeteg dolgot, aztán majd kiderül, hogy az előfizetők mennyire vevők rá.
A kísérletezéssel semmi gond, hiszen a puding próbája az evés, ám felmerül a kérdés, hogy a Netflix vajon meddig fog várni, hogy kiderüljön, jól döntött-e, amikor belépett a játékpiacra, tekintettel a tényre, hogy a legutóbbi negyedéves jelentése szerint mintegy egymillió előfizetőt veszített.
Ha a streamingszolgáltató legutóbbi bukott tervét vesszük alapul, a házon belüli rajongói blog, a Tudum alig pár hónappal megjelenése után el is lett kaszálva, érdeklődés hiányában, így egyelőre rejtély, hogy mi a terv az igen népszerűtlen játékos vonallal a Netflixnél.