Fontos dologra derült fény a Halo Infinite és a Series X kapcsán
A Microsoft múlt heti, kissé felemásra sikeredett show-jában bemutatott, sokak által várt FPS enyhén szólva is csalódást okozott a rajongóknak.
A Microsoft múlt heti, kissé felemásra sikeredett show-jában bemutatott, sokak által várt FPS enyhén szólva is csalódást okozott a rajongóknak.
Hosszú évnyi várakozás után a redmondiak végre egy nagyjából 8 perc hosszúságú trailerben, illetve gameplay-videóban demonstrálták a Halo sorozat legújabb részét, amit természetesen Xbox Series X-en futtattak.
Sokan azonban élesen kritizálták a látottakat, mivel szerintük egyáltalán nem volt next-gen, amit láttak. Mi is megírtuk korábban, hogy leginkább egy átlagos, 4-5 évvel ezelőtti game grafikájára emlékeztetett minket a Halo Infinite.
Az egykori IGN-tag, manapság csak YouTuberként tevékenykedő Alanah Pearce az eset kapcsán megkereste az Xbox egyik jól ismert fejesét, Aarong Greenberget, aki egy hosszabb interjúban válaszolt a felmerült kérdésekre.
Amikor Pearce a Halo Infinite látványvilágáról kérdezte Greenberget, a szakember azt felelte, mivel a koronavírus-járvány csúcsán járnak, és még hónapokra vannak a megjelenéstől, ezért csak egy jóval korábbi build-et mutattak be a livestream során.
Az Xbox marketingmenedzsere kissé dühös lehetett, a frusztrációját azonban meg tudjuk érteni, hiszen a Sony júniusi eseménye után meg lett volna a lehetőségük arra, hogy visszavágjanak, azonban ismét ugyanaz történt, mint májusban – hatalmas hype, majd utána egy óriási blama.
A Halo Infinite lesz egyébként a Microsoft next-gen konzoljának húzócíme, ami mellesleg Xbox One-ra és PC-re is érkezni fog legkorábban november végén – már ha hihetünk a pletykáknak.