A Wizz Air hajlandó az elbukott jegyárnál többet is visszatéríteni a pórul járt utasoknak
A légitársaság is kénytelen volt felismerni, hogy nehéz idők járnak a légiközlekedésben.
Az elmúlt két év eseményei igencsak negatív hatással voltak a légiközlekedésre, az egyre növekvő utazási igények ugyanis jelentős ellátási gondokkal, így például a reptereken és az irányító szolgáltatóknál kialakult munkaerőhiánnyal párosultak, mindez pedig igen komoly problémákat okozott a légiközlekedésben.
Az mfor.hu az iho.hu nyomán azt írja, a Wizz Air egy levélben kért bocsánatot utasaitól a kialakult helyzet miatt, s azt írják, „mint minden légitársaság, a Wizz is a szolgáltatások komplex rendszerére támaszkodik, amelynek bármely eleme ha leáll – az irányítás okozta késések, reptéri sztrájkok, vagy az emberhiány a biztonsági vizsgálatoknál és a poggyászkeresésnél –, hatással van a működésünkre”.
A levélben jelezték továbbá, hogy a nyári szezontól kezdődően a légitársaság prioritása az lesz, hogy minden utas időben és biztonságban érje el desztinációját, éppen ezért eszközöltek változtatásokat a menetrendben, hogy megvalósítható legyen a terv.
A változások nagy részét már korábban bevezették, így az utasok is a lehető leghamarabb értesülhetnek a változásokról, s van idejük felkészülni rájuk. A bocsánatkérő levélben azonban egy remek hírrel is szolgáltak a pórul járt utasoknak: a légitársaság a Wizz automata átkönyvelő rendszerét, a Wizz mobilappot ajánlja az utasoknak, mellyel a jegyár visszatérítése esetén azonnali 120 százalékos Wizz creditre számíthatnak, amennyiben pedig valaki készpénzben akarja visszakapni a jegye árát, úgy a társaság egy héten belül biztosítja azt.