A Tesco újabb kedvezményekkel várja hűséges vásárlóit
Az üzletlánc a hűségkártya-program kiterjesztésével reagált a növekvő inflációra, hogy segítséget nyújtson a magyar háztartások számára.
Minden eddiginél jobban járhatnak a magyarországi Tesco hűséges vásárlói, az áruházlánc ugyanis egyre több termékre terjeszti ki a Clubcard-árakat, ami a kosár összetételétől függően akár 20-30 százalékkal is csökkentheti a kasszánál fizetendő végösszeget.
A hűségkártya-program a kedvező árakon túl további bónuszt is nyújt a vásárlók számára, akik minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak – ezt a kereskedelmi lánc az aktuális pontgyűjtési időszak lezárása után pénzutalványra váltja, amit a fogyasztó a vásárlásai során felhasználhat – olvasható a Napi cikkében.
A Clubcard csupán az egyik lehetőség, amellyel a Tesco igyekszik megkönnyíteni a vásárlók életét, emellett azonban Árgarancia program is működik a cégnél. Ennek választéka több mint 600 termékből áll, amelyek árát minden héten összevetik a versenytársak kínálatával, és vállalják, hogy a legalacsonyabb áron tartják. Ha ezeket a termékeket máshol mégis olcsóbban árulnák, a Tesco visszafizeti a különbözetet.