Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,30 Ft
Euró
391,12 Ft
Font
458,44 Ft
Bitcoin
63,868 $

Miért döntött úgy a Netflix, hogy két részletben mutatja be a Stranger Things 4. évadát?

A sokakat foglalkoztató kérdésre most elhoztuk a választ.

Fotó: YouTube
Kult

Borbély Fanni

Szerkesztő

A 2022-es év eddig elég szörnyű volt a Netflix számára: részvényei ugyanis csak ebben az évben 70 százalékot estek, áprilisban pedig arról számoltak be, hogy több mint egy évtized óta először veszítettek előfizetőket, ami igen negatív események sorozatát indította el a streamingszolgáltatónál.

A múlt héten bejelentették, hogy további 300 munkatárstól válnak meg, ráadásul előrejelzéseik szerint még júliusban további kétmillió előfizetőt veszíthetnek el. S bár ezen események tényleg elég negatív hatással vannak a Netflixre, mégis van egy olyan dolog, amit nem vehetnek el tőle: a Stranger Things. Soron kívül 15 éve mutatták be a Samsung első androidos telefonját

Nem mehetünk el amellett, hogy a sci-fi horrorsorozat negyedik évadának első fele májusban rekordnézettséget hozott a Netflixnek, s azonnal a platform legnépszerűbb angol nyelvű műsora lett. A premier óta eltelt négy hét alatt pedig stabilan tartotta pozícióját, ráadásul Kate Bush 1985-ben debütált, Running Up That Hill című slágerét is egy szempillantás alatt globálisan népszerűvé tette.

Ezek alapján pedig joggal merül fel bennünk a kérdés, hogy mégis mért kellett két részre szedni a Stranger Things negyedik évadának megjelenését, ám a válasz sokkal prózaibb, mint gondolnánk.

A sorozat negyedik évadának két részre osztott premierje ugyanis a Netflix pénzügyi évének két különböző negyedében zajlik le: az első felvonás május 27-én debütált (a második negyedévben), míg a július 1-jén megjelenő második felvonás, vagyis az utolsó két rész már épp átcsúszik a harmadik negyedévre.

A streamingszolgáltató pedig pontosan tisztában van azzal, hogy a rajongók biztosan nem fogják lemondani az előfizetést egészen addig, amíg meg nem jelenik az utolsó két rész is, azzal pedig, hogy a finálét már egy másik negyedévben mutatják be, a vállalatnak is nagyobb esélye van arra, hogy megtartsa előfizetőit.