Kiderült, mi állt a WizzAir londoni járattörlése mögött
A légitársaság közleményben számolt be a törlés okáról, valamint arról, hogyan kárpótolják az utasokat.
Közel kétszáz utas rekedt hétvégén a brit fővárosban, miután a Wizz Air szombat este nem indította útnak London és Budapest között közlekedő repülőgépét; több mint négyórás várakozás után, greenwichi idő szerint hajnali egykor törölték a járatot, ennek okáról az utasokat azonban nem tájékoztatta a társaság.
A Wizz Air elnézést kért a történtek miatt, később pedig az is kiderült, hogy a járat, amely Nagy-Britanniából hozta volna haza az utasokat, azért nem indult el, mert Budapestről sem érkezett meg Londonba – olvasható az Index cikkében.
A társaság közleményben számolt be róla, hogy a magyar fővárosból induló gépnek már a földön is problémái voltak, és felszállás előtt vissza kellett fordulnia, a második hajtóműnél végrehajtott karbantartási munkát követően azonban késéssel ugyan, de mégis elhagyhatta a kifutópályát.
A vállalat kiemelte, elsődleges fontosságú számukra az utasok és személyzet biztonsága, de megértik azon utasok csalódottságát, akik számára kényelmetlenséget okozott a törlés. Az érintettek számára Wizzair több lehetőséget is felkínált: a társaság más járatainak igénybevételét – amivel az utasok jelentős része élt is -, a jegyár teljes visszatérítését, illetve annak 120 százalékos jóváírását az utas Wizz-számláján.