Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Informatikai átállás a Vodafone-nál, ezek a szolgáltatások nem lesznek elérhetőek

Informatikai átállás a Vodafone-nál, ezek a szolgáltatások nem lesznek elérhetőek

placeholder

Lesznek bizonyos szolgáltatások, amik az átállás ideje alatt átmenetileg nem lesznek elérhetőek, melyekről a Vodafone Hungary részletes tájékoztatást adott.

A Vodafone Hungary beszámolója szerint 2022.07.11-16. között informatikai átállást végez. A közleményben foglaltak alapján az átállás ideje alatt a következő alapszolgáltatások zavartalanul fognak működni: hívások indítása és fogadása, SMS küldés és fogadás, adathasználat, valamint az otthoni (TV, vezetékes internet, telefon) szolgáltatások.

A cikk a videó után folytatódik

Ugyanakkor lesznek bizonyos szolgáltatások, melyek átmenetileg nem lesznek elérhetőek, amikről szintén részletes információkat közölt a telekommunikációs vállalat, mely idehaza is rengeteg ügyféllel rendelkezik.

Az átállás időszakában átmenetileg nem lesznek elérhetőek a következők sem a mobilos, sem a vezetékes ügyfeleinknek: az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatásaink: online webshop, My Vodafone online ügyfélszolgálat és mobil alkalmazás, meglévő vezetékes és mobil előfizetés módosítása, mobil előfizetés esetén adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása, roaming szolgáltatás aktiválása, számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés, Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés, eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés, mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó), Easy Rider alkalmazás, feltöltőkártyás adategyeztetés, SIM-kártya aktiválás – olvasható a hivatalos közleményben.

Az átállással és a további teendőkkel kapcsolatban minden információt erre a linkre kattintva érhettek el. „Türelmeteket és megértéseteket köszönjük!” – tették hozzá a közlemény részeként, ami nem sokkal déli 12 óra előtt jelent meg a Vodafone Hungary hivatalos Facebook oldalán.

Mi lesz elérhető?

  • Hívás indítása és fogadása
  • SMS küldése és fogadása
  • Mobil adathasználat
  • Otthoni internet
  • TV szolgáltatás, Vodafone TV szolgáltatás
  • Vezetékes telefon
  • Hibaelhárítás és telefonos hibabejelentés
  • Feltöltőkártyás egyenlegfelöltés ATM-en, postákon, benzinkutakon és újságárusoknál kihelyezett POS terminálokon

Mi nem lesz átmenetileg elérhető?

  • Számlabefizetés – számláid befizetési határidejét meghosszabbítjuk!
  • Feltöltőkártyás adategyeztetés és az online egyenlegfeltöltés
  • My Vodafone online fiók és My Vodafone alkalmazás
  • Otthoni szolgálatás szüneteltetése, költöztetése, beüzemelése
  • Roaming aktiválás
  • Online böngészőből elérhető Vodafone TV
  • Mobilvásárlással elérhető extrák és kiegészítő szolgáltatások (pl. autópálya-matrica vásárlás, parkolás indítása és leállítása, lottózás)
  • Vásárlás és szolgáltatásmódosítás